Adana Demirspor’a 6 puan silme cezası
FIFA’dan Adana Demirspor’a 6 Puan Silme Cezası! Mavi Şimşekler Sezona Eksi Puanla Başlayacak
FIFA Disiplin Komitesi, Trendyol 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor’a 6 puan silme cezası verdi. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, Adana Demirspor Kulübü’ne tek bir dosyadan kaynaklı olarak toplam 6 puan tenzili uygulanacak.
TFF’nin internet sitesinden yapılan duyuruda şu ifadeler yer aldı:
"FIFA Disiplin Komitesi tarafından Adana Demirspor Kulübüne, 1 dosyadan toplam 6 puan tenzili cezası uygulanmıştır."
Bu karar sonrası Adana Demirspor, 2024-2025 Trendyol 1. Lig sezonuna -6 puanla başlayacak. Mavi Şimşekler, sezon öncesi planlarını bu olumsuz gelişme ışığında yeniden gözden geçirmek zorunda kalacak.
Adana Demirspor’un puan silme cezası taraftarlar arasında büyük üzüntü yaratırken, kulübün bu karar karşısında nasıl bir adım atacağı merak ediliyor. FIFA Disiplin Komitesi’nin cezasının, geçmiş dönemden kaynaklı mali ve hukuki bir ihtilaf nedeniyle verildiği iddia ediliyor. KAYNAK : ARTIHABER