Ülkemizdeki plastik poşet kullanım oranını 4’te 3 oranında düşürdük
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, BM Genel Kurulu'nda İklim Eylemi Zirvesi'nde konuştu.
Erdoğan, konuşmasında, "2023 itibarıyla yaklaşık 400 bin binada sıfır atık sistemine geçmiş olacağız" dedi.
Türkiye'deki çevresel gelişmelerden bahseden Erdoğan, burada yaptığı konuşmada, "Ülkemizdeki plastik poşet kullanım oranını 4'te 3 oranında düşürdük" ifadesini kullandı.