VALİ DEMİRTAŞ TIP FAKÜLTESİNİN MEZUNİYET TÖRENİNE KATILDI
Vali Mahmut Demirtaş, Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesinin mezuniyet törenine katıldı. Çukurova Üniversitesi Kongre Merkezi’nde düzenlenen törene Vali Demirtaş’ın yanı sıra; Çukurova Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Kibar, akademisyenler, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende Rektör Prof. Dr. Mustafa Kibar’ın ardından bir konuşma gerçekleştiren Vali Demirtaş; Tıp Fakültesinin 43. Dönem mezunlarını verdiğini, 251 genç hekimin diplomalarını alıp ant içerek sağlık ordusundaki yerlerini alacaklarını belirterek genç hekimleri tebrik etti. Çukurova Üniversitesinin 1973 yılında, Ziraat ve Tıp Fakültelerinin birleştirilmesi ile kurulmuş, kurumsal ve akademik birikimi ile hem bölgenin hem de ülkenin saygın akademik kurumlarından biri olduğuna değinen Vali Demirtaş, Tıp Fakültesinin bünyesinde barındırdığı birçok araştırma merkeziyle önemli hizmetler sunduğunu ifade edip ‘‘Tıp Fakültesini kazanmak, sonrasında okumak ve mezun olmak, dışarıdan görüldüğü gibi kolay bir iş değildir. Dolayısıyla bugün siz bunu başaran bireyler olarak, zor bir işin üstesinden geldiğinizi düşünebilirsiniz. Fakat daha da zor olan, bundan sonraki süreçtir.
Artık burada, bu sıralarda öğrendiklerinizi, staj eğitimlerinde uyguladıklarınızı, sahada
Genç hekimlerin Hipokrat Yemini etmesinin ardından tören; yaş kütüğüne dönem birincisi Dr. Sahra Acır’ın plak çakması, diplomasının verilmesi ve toplu fotoğraf çekilmesiyle devam etti.