VALİ DEMİRTAŞ’A ADANA MİLLETVEKİLLERİNDEN VEDA ZİYARETİ
#VALİ DEMİRTAŞ’A ADANA MİLLETVEKİLLERİNDEN VEDA ZİYARETİ
#Adana Milletvekilleri Abdullah Doğru ile Ahmet Zenbilci, Resmi Gazete'de yayımlanan Valiler Kararnamesi ile Mardin Valisi olarak atanan Vali Mahmut Demirtaş’ı ziyaret edip yeni görevinin hayırlı uğurlu olmasını temenni etti.
Gerçekleştirilen ziyaretten dolayı memnuniyet duyduğunu kaydeden Vali #Demirtaş, Adana’da görevde bulunduğu süre boyunca ilde gerçekleştirdiği tüm projelerde kendisinden desteklerini esirgemeyen Adana #Milletvekillerine desteklerinden dolayı teşekkür etti.