
Türkiye’nin aylardır konuştuğu İstanbul yerel seçimleri bugün gerçekleşti. Tek pusula, tek zarf şeklinde yapılan oylamada oylar kısa sürede sayıldı ve kesin olmayan sonuçlara göre Ekrem İmamoğlu, rakibi AKP’li Binali Yıldırım’a yaklaşık 806 bin oy fark atarak yeniden seçimi kazandı.
Alınan bu büyük yenilginin ardından AKP’de suratların asıldığı görüldü.
İBB Başkan adayı Binali Yıldırım, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, AKP İl Başkanlığı’na giriş yaparken, morallerinin çok düşük olduğu görüldü. AKP’lilerin üzgün olması fotoğraflara da yansıdı.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11942 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8978 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6338 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5362 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5228 kez okundu