Adana Basketbol, Türkiye Kupası’na katılamıyor!
Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde, kümede kalma mücadelesi veren Adana temsilcisi Adana Basketbol Gençlik ve Spor ilk yarıyı ilk 8’de tamamlayamadığı için Kadınlar Türkiye Kupası’na katılmaya hak kazanamadı..
Lige iddialı giren Adana temsilcisi ilkyarıyı alt sıralarda tamamlayarak, Türkiye Kupası’na katılma hakkını kaybetti..
Ligin ilk yarısında oynanan karşılaşmalar sonucunda, ilk 8 sırada yer alan; Fenerbahçe Öznur Kablo, Galatasaray, OGM Ormanspor, Birevim Elazığ İl Özel İdare, Çankaya Üniversitesi, Beşiktaş TRC İnşaat, İzmit Belediyespor ve Bellona Kayseri Basketbol, 3-7 Mart 2020 tarihlerinde düzenlenecek Kadınlar Türkiye Kupası’nda mücadele etme hakkını elde etti.

Kadın Türkiye Kupası’nda çeyrek final eşleşmeleri şu şekilde oluştu:
Fenerbahçe Öznur Kablo – Bellona Kayseri Basketbol
Galatasaray – İzmit Belediyespor
OGM Ormanspor – Beşiktaş TRC İnşaat
Birevim Elazığ İl Özel İdare – Çankaya Üniversitesi
Bilgi Departmanı
1
K. YALÇIN GÖL DEV MAÇTA
5614 kez okundu
2
Adana Demirspor’un Efsane Kaptanı Tombik Ahmet Anılıyor
5086 kez okundu
3
ULUSLARARASI UZUN KULVAR MASTERLER YÜZME ŞAMPIYONASI YARIN ADANA’DA BASLAYACAK.
2282 kez okundu
4
A Milliler 5 gollü maçta lider Rusya’yı yendi
2223 kez okundu
5
Türkiye Futbol Federasyonu’ndan Adana’da Kalecilik Devrimi: Eğitimle Başladı!
1994 kez okundu