Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor Kulübü’nün olağanüstü genel kurulunda başkanlığa seçilen Murat Sancak için kutlama mesajı yayımladı.
Bakan Kasapoğlu, tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi;
“TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor Kulübü’nün olağanüstü genel kurul toplantısında başkanlığa yeniden seçilen Murat Sancak’ı ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ediyorum. Mavi lacivertli kulübümüzün başkan ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diliyorum”
Source: BAKAN KASAPOĞLU’NDAN ADANA DEMİRSPOR’UN BAŞKANI MURAT SANCAK’A KUTLAMA

1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11930 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8972 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6327 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5352 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5221 kez okundu