Seyhan Belediyesi’nin Dayanışma Ağına Yoğun İlgi
Seyhan Belediyesi’nin Adana’nın Aladağ, Kozan, İmamoğlu İlçelerinde Yaşanan ve yerleşim alanlarını etkileyen orman yangınlarından etkilenen yurttaşlar için başlattığı ‘’Dayanışma Ağı’’ Kampanyasına Adanalılar yoğun ilgi gösterdi.
Yangın nedeniyle evleri ,yamam alanları yanan hayvanlarını yitiren bölge halkının ihtiyacı olan malzemelerini bağışlamak için Adanalılar adeta bir biriyle yarışırken, Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay duyarlığından dolayı hemşerilerine teşekkür etti
Yusuf Özer
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11941 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8977 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6336 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5360 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5227 kez okundu
[…] Seyhan Belediyesi’nin Dayanışma Ağına Yoğun İlgi […]