
Merhaba okul kayıtı için öğretmenler yardımlaşma dernegine geldim saat 13:25 de mesaii bitmis.Kayitlara son iki gun kalmış biraz mesaii uzasa olmazmıydi..
1
ŞÜKRÜ IŞIK HASBIHAL !
5973 kez okundu
2
Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi’nde Yapay Zekâ Vurgusu
4376 kez okundu
3
KÖTÜ YOL
3933 kez okundu
4
Hasan Yıldız Anısına “Çocuklar Üşümesin” Kampanyası Aladağ’da Okullara Ulaştı: Çocuklar Sıcaklık ve Umutla Buluştu
3453 kez okundu
5
Yusuf Özgül Liderliğinde ÜVEYS Derneği, Afrika’da Yoksulluğa Karşı Umut Işığı Oldu
2297 kez okundu