Adana’nın Seyhan ilçesine bağlı Demet Evler Mahallesi’nde çöplerin uzun süredir toplanmaması mahalle halkını isyan ettirdi. Mahalle sakinleri, kötü koku ve sinek istilasına karşı kendi çözümlerini üretmek zorunda kaldı. Sokaklarda biriken çöpler, boş bir araziye taşınarak ateşe verildi. Sosyal medyada yayılan görüntüler büyük tepki topladı.
Mahalle sakinleri, Seyhan Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün günlerdir mahalleye uğramadığını öne sürüyor. Yaz sıcağında çürüyen çöplerin hastalıklara davetiye çıkardığını belirten vatandaşlar, durumu yetkililere defalarca bildirdiklerini ancak çözüm alamadıklarını ifade ediyor.
Ateşe verilen çöp yığınları kısa sürede alev aldı. Mahalleli, yangının büyümemesi için kendi imkânlarıyla müdahale ederken, bazı vatandaşlar yangının evlere sıçramasından endişe duyduklarını dile getirdi. Görüntüler sosyal medyada binlerce kişi tarafından paylaşıldı.
Seyhan Belediyesi’nden henüz resmi bir açıklama yapılmazken, mahalle halkı belediyeyi göreve davet etti. Vatandaşlar, temizlik hizmetlerinin yeniden düzenli hale getirilmesini ve mahallede ilaçlama yapılmasını talep ediyor
HABER ŞEYMA KARATEKE
1
DÜNYA TÜRKMENLER BİRLİĞİ’NDE GÜVEN TAZELENDİ
18161 kez okundu
2
Bamya ve Bamya Tohumunun Şaşırtıcı Faydaları
6996 kez okundu
3
CHP’li Orhan Sümer: Bu Maaş Emekçi Katliamıdır!
6399 kez okundu
4
Limon Otu: Faydaları Nelerdir, Nasıl Kullanılır?
5994 kez okundu
5
Adana’da Yer Yerinden Oynayacak: 2. Dadaloğlu Aşıklar Bayramı Geliyor!
5219 kez okundu