Adana Büyükşehir Belediyesine bağlı otobüserin halk ulaşımı,halka eğitimli öğretimli,bir kaptanıyla, Adanalılara en çok rahat ettiği ulaşım aracı oldugunu ayrıca kaptanların yaşlılara ve özürlülere karşı sayğılılığını adana büyükşehir belediye otobüs işletmeciliğini adana halkı olarak teşekkür eder.İmaclı ve görevli ve görevli kaptanlarının aynı şekilde sürmes,n, halk nebzinde teşekküür ederiz.
Bu örnek gösterimli toplu taşıma yapan özel halk otobüslerin’de dolmuşlarında örnek olması kooparatif başkanlarınında denetimci olması özel halk otobüsü ve dolmuşların adananın nem ve sıcak orantısını bildigi halde klimaları çalıştırmaması ve vatandaşdan 2,50 krş alacakları yerde 3,00 tl alıp kent kart kullanmadıkları konunun büyükşehir belediyesi ulaştırma daire başkanı ve zabıtanın bir araya gelip denetim yapması halkın anma hizmetlerinin sağlık ve denetim haklarını korunmasını temelidir.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11941 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8977 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6337 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5361 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5227 kez okundu