Eğitim-Bir-Sen Adana İl Başkanı Mehmet Sezer beraberindeki yönetim kurulu üyeleriyle Vali Demirtaş’ı makamında ziyaret etti.

Ziyaret sırasında Başkan Mehmet Sezer ve yönetim kurulu üyeleri tarafından gerçekleştirilen sendikal faaliyetler hakkında Vali Demirtaş’a bilgi verilmesinin ardından Eğitim-Bir-Sen’in sendikal tarihini anlatan bir kitap olan ‘’Sevdam-Davam-Sendikam’’ adlı kitap takdim edildi.

Konuklarıyla gerçekleştirdiği sohbetin ardından ziyaretlerinden memnun olduğunu belirten Vali Demirtaş, yönetim kurulu üyelerine çalışmalarında başarılar diledi.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11928 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8971 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6325 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5350 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5220 kez okundu