#VALİ DEMİRTAŞ’A ADANA MİLLETVEKİLLERİNDEN VEDA ZİYARETİ
#Adana Milletvekilleri Abdullah Doğru ile Ahmet Zenbilci, Resmi Gazete’de yayımlanan Valiler Kararnamesi ile Mardin Valisi olarak atanan Vali Mahmut Demirtaş’ı ziyaret edip yeni görevinin hayırlı uğurlu olmasını temenni etti.
Gerçekleştirilen ziyaretten dolayı memnuniyet duyduğunu kaydeden Vali #Demirtaş, Adana’da görevde bulunduğu süre boyunca ilde gerçekleştirdiği tüm projelerde kendisinden desteklerini esirgemeyen Adana #Milletvekillerine desteklerinden dolayı teşekkür etti.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11934 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8973 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6329 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5354 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5222 kez okundu