YARIN BAYRAM
Gözlerde 24 mayıs sabahından daha rahat bir bayram sabahı be devamı bekliyor gibi nispeten geçen bayram daha temkinli idik hatta akrabalarımızı ailemizi görmemeye bile katlandık muhtemeldir şartlar gereği el öpe sarılma geleneğini bir kenara bıraktık gerçi dron alamadım şeker çikolatayı bu bayramda dağıtamayacağım anlaşılan sağlık olsun sosyal mesafeyi hiçe sayanlar atın ölümü arpadan olsun diyenler 3 günlük dünya diyenler çok arttı haziran ayından bu yana o kadar hızlı normalleştik ki kendimizi çevremizi takip edemez olduk,günler geçiyor vakka sayıları olağan seyrinde devam ediyor.
Rahat bir nefes alalım diyemedik bir türlü bu seferde ekonomi belimizi büktü hatta kırdı derken açtık kepenkleri haydi bakalım iş yok bu seferde iş kaybı milyon personel gene işsiz kaldı 2 ayı daha bir şekilde öyle yada böyle devirdik bayrama geldik ama çok değil az gülebiliyoruz mutlu olmaya çalışıyor belkide mecburen roll yapıyoruz.
Umarım gelecek günlerde senelerde daha ferah daha içten mutlu huzurlu kazasız belasız bayramlar geçirmemiz dileği ile
Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım…
Ben hem ALİ hem OSMAN
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11932 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8972 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6328 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5353 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5221 kez okundu