Ceyhan Belediyesi, çevre halk sağlığı ve temiz ilçe bilinciyle başlattığı çalışmalar kapsamında ilçe geneline yerleştirilen konteynerleri, çöp konteyneri yıkama ve dezenfekte aracı ile özel ilaçlarla yıkayarak temizledi.
Ceyhan Belediyesi ve Adana Büyükşehir Belediyesi ekipleri ortaklaşa gerçekleştirdikleri özel konteyner yıkama aracı ile ilçede koku yapan çöp konteynerlerini özel solüsyon ilaçlarla yıkayarak dezenfekte çalışmaları gerçekleştiriyor. Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçe genelinde bulunan çöp konteynerlerini yıkayarak dezenfekte ediyor. Rutin olarak yapılan dezenfekte işlemi, kötü koku ve bakterilerin önüne geçmek için daha da arttırıldı.

Her zaman vatandaşların sağlığını düşündüklerini ifade eden Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem; ” İlçemizde bulunan bütün çöp konteynerlerimizi, yerinde yıkayarak, özel ilaçlarla dezenfekte ediyoruz. Kullandığımız özel ilaçlarla çöp konteynerlerindeki sinek oluşumunu önlüyoruz.

Bu uygulama ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz, dezenfekte işlemi ile kötü koku ve bakteri oluşumunun önüne geçiyor. Bu çalışma ile sadece konteynerlerin temizliği değil, şehir içinde çeşitli atıklardan kaynaklanan kirli noktalarda da bu dezenfekte işlemi sağlanacaktır.
Her zaman ilçemizin önceliğini düşünerek sosyal belediyecilik anlamında fark yaratarak Ceyhan’ı düşünerek çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
1
DÜNYA TÜRKMENLER BİRLİĞİ’NDE GÜVEN TAZELENDİ
18160 kez okundu
2
Bamya ve Bamya Tohumunun Şaşırtıcı Faydaları
6993 kez okundu
3
CHP’li Orhan Sümer: Bu Maaş Emekçi Katliamıdır!
6398 kez okundu
4
Limon Otu: Faydaları Nelerdir, Nasıl Kullanılır?
5992 kez okundu
5
Adana’da Yer Yerinden Oynayacak: 2. Dadaloğlu Aşıklar Bayramı Geliyor!
5218 kez okundu
[…] sabırla bekleyelim, inanıyorum birlik ve beraberlik içerisinde tüm sorunların üstesinden geleceğiz. Göstermiş […]