Cumhurbaşkanı, Sayın Erdoğan’ın, doktorlar için, “Gidiyorlarsa gitsinler!” demesine çok üzüldüm.
Bu topraklar çok siyasetçi, çok lider ve cumhurbaşkanı gördü. Ama bu kadar öfkelisini gerçekten görmedi.
Bir şefkat, bir muhabbet pınarı olması gereken, zorda kalanın, darda kalanın, sığınacağı bir liman olması gereken Cumhurbaşkanlığının bir polemik, bir ötekileştirme, bir ayrımcılık merkezi haline gelmesi düşündürücüdür.
Sayın Erdoğan’ın hak arayanları, kendisi gibi düşünmeyenleri sevmediği bir kez daha görülmüştür.
Yoksulluk sınırının, 15 bin lira olduğu bir ülkede, doktorlara 8-9 bin lirayı çok görmesi de gerçeklerden koptuğunu göstermektedir.
Doktorlar bizim baş tacımızdır. Bir tane doktorun dahi gitmesine razı değiliz.
Bu ülkenin tek sahibi Sayın Erdoğan değildir. Bizler de ülkenin misafiri, kiracısı veya seyircisi değiliz.
Bu ülke hepimizin, doktorlar hepimizin…
Türkiye Değişim Partisi olarak ülkemize ve doktorlarımıza sahip çıkacağız.
Doktorlarımıza ve sağlık çalışanlarımıza sahip çıkmak vatan borcudur.
1
Son Parti Lideri Murat Çobanoğlu’na Şok Gözaltı! Soruşturma Başlatıldı
4152 kez okundu
2
KKTC’de Sürpriz Sonuç: Tufan Erhürman, Ersin Tatar’ı Geride Bıraktı
3363 kez okundu
3
Randy Cihan Bektaş’tan Ali Babacan’a Sürpriz Ziyaret: Ezber Bozan Açıklamalar !
3139 kez okundu
4
ADANA’DA “DEMİRDÜZEN” DÖNEMİ Mİ BAŞLIYOR ?
3029 kez okundu
5
Saadet Partisi’nden Adana’da sert çıkış: “Bu şehri bu hale kim getirdi?”
3013 kez okundu