İngiltere Türkiye’yi listeden çıkarttı: Çünkü Türkiye DSÖ standartlarıyla çalışmıyor
İngiltere, Türkiye ve Polonya’dan gelen yolculara 14 günlük karantina şartı getirdi.
İngiltere, Türkiye ve Polonya’dan gelen yolculara 14 günlük karantina şartı getirdi. Ulaştırma Bakanı Grant Shapps, “Son gelen veriler, Türkiye’yi seyahat koridoru listesinden çıkarmamızı gerektiriyor” açıklamasını yaptı.
Shapps, “Türkiye’yi listeden çıkarıyoruz çünkü Türkiye’nin Sağlık Bakanlığı, Covid-19 vakalarını, Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve Avrupa Hastalık Önleme ve Kontrol Merkezi (ECDC) gibi uluslararası örgütlerin tanımından farklı şekilde tanımlıyor. Bu nedenle ülkeyle ilgili risk değerlendirmemizi güncelledik” dedi.
İngiltere, Temmuz başında genel karantina kuralını yumuşatmış ve ziyaretçilerin dönüşlerinde karantinaya girmeyeceği bir seyahat koridoru ülkeleri listesi hazırlamıştı.
Türkiye, 10 Temmuz’dan itibaren “seyahat koridoru” oluşturulan ülkeler arasına katılmıştı.
KAYNAK : TOPLUMSAL
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11728 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8913 kez okundu
3
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5218 kez okundu
4
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5136 kez okundu
5
Adana Demirspor’un Efsane Kaptanı Tombik Ahmet Anılıyor
4999 kez okundu
[…] Türkiye’de vergi vermeyen yabancı dijital servislerle, hem kurumlar hem de gelir vergisine tabi olan yerli hizmet sağlayıcıları arasındaki haksız rekabetin de önüne geçilmesi amaçlanıyor. Kaynak: https://turk-internet.com/ […]