Ceyhan ve Yumurtalık bölgesinde kurulması planlanan Kimya Organize Sanayi Bölgesi hakkında düzenlenen toplantı Vali Mahmut Demirtaş’ın başkanlığında gerçekleştirildi.
Valilik toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya Vali Demirtaş’ın yanı sıra; Vali Yardımcısı Murat Süzen ile Sanayi Odası Başkanı Zeki Kıvanç katıldı.
Vali Demirtaş, yetkililerden aldıkları bilgiler doğrultusunda Kimya Organize Sanayi Bölgesi’nin kurulacağı yeri tespit ettiklerini belirterek Adana’ya hayırlı olmasını temenni etti.
Toplantı, Kimya OSB’nin kurulması için gerçekleştirilen çalışmalarda kaydedilen aşamanın değerlendirilmesiyle sürdü.
HABER UĞURHAN TEMUR
1
ZAFER PARTİSİ ADANA İL BAŞKANLIĞIN BASIN AÇIKLAMASI
6492 kez okundu
2
Son Parti Lideri Murat Çobanoğlu’na Şok Gözaltı! Soruşturma Başlatıldı
4156 kez okundu
3
KKTC’de Sürpriz Sonuç: Tufan Erhürman, Ersin Tatar’ı Geride Bıraktı
3365 kez okundu
4
Randy Cihan Bektaş’tan Ali Babacan’a Sürpriz Ziyaret: Ezber Bozan Açıklamalar !
3151 kez okundu
5
ADANA’DA “DEMİRDÜZEN” DÖNEMİ Mİ BAŞLIYOR ?
3049 kez okundu