Adana Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Uğur Kızıl’dan Kurban Bayramı Kutlaması
Adana Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Mustafa Uğur Kızıl, Kurban Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Kurban Bayramı öncesi yazılı bir açıklama yapan Mustafa Uğur Kızıl, tüm spor dünyasının bayramını kutladı.
Adana Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Mustafa Uğur Kızıl mesajında, milli ve dini duyguların öne çıktığı, sevgi ve saygı bağlarının güçlendiği bayramların, toplumun birleştirici özel günleri olduğunu belirterek, şunları kaydetti:

“İnançlarımızın, örf ve adetlerimizin sergilendiği bayramların; ailemiz, dostlarımız ve komşularımız ile olan bağımızı kuvvetlendirmesi, ülkemizin geleceği için son derece önemlidir. Sevdiklerinizle bir arada, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar geçirmeniz dileklerimle birlikte tüm camiamızın, taraftarlarımızın ve halkımızın Mübarek Kurban Bayramı’nı kutluyorum.”
1
K. YALÇIN GÖL DEV MAÇTA
5616 kez okundu
2
Adana Demirspor’un Efsane Kaptanı Tombik Ahmet Anılıyor
5087 kez okundu
3
ULUSLARARASI UZUN KULVAR MASTERLER YÜZME ŞAMPIYONASI YARIN ADANA’DA BASLAYACAK.
2284 kez okundu
4
A Milliler 5 gollü maçta lider Rusya’yı yendi
2225 kez okundu
5
Türkiye Futbol Federasyonu’ndan Adana’da Kalecilik Devrimi: Eğitimle Başladı!
1995 kez okundu