Küçükmangıt Asfata Kavuştu

Ceyhan Belediyesi ekipleri, hafta sonu sokağa çıkma yasağında Küçükmangıt Mahallesi’ni asfaltlayarak vatandaşların takdirini topladı. Ceyhan’ın kırsal mahallelerini şehir merkezi kadar önemsediklerini ifade eden Başkan Erdem, “Ceyhan merkez mahallelerimizde su ve alt yapı çalışmaları devam ederken, kırsalda uzun yıllar hizmet bekleyen mahallelerimize giderek hizmet seferberliği yapıyor, yollarını asfaltlıyor, park ve bahçelerin bakımını yapıyor ve vatandaşlarımızın isteklerini, taleplerini dinliyoruz” dedi.

Küçükmangıt Mahallesi’nde tüm evleri dolaşan kadın eli ekibi talepleri not alırken, Başkan Hülya Erdem sahada çalışmaları takip etti. Vatandaşların yoğun ilgisi ile karşılaşan Başkan Erdem, hafta sonlarını kırsalda bulunan mahallelere ayırdığını, her mahalleye eşit hizmet götürdüklerini ifade etti.
1
DÜNYA TÜRKMENLER BİRLİĞİ’NDE GÜVEN TAZELENDİ
18164 kez okundu
2
Bamya ve Bamya Tohumunun Şaşırtıcı Faydaları
6997 kez okundu
3
CHP’li Orhan Sümer: Bu Maaş Emekçi Katliamıdır!
6399 kez okundu
4
Limon Otu: Faydaları Nelerdir, Nasıl Kullanılır?
5995 kez okundu
5
Adana’da Yer Yerinden Oynayacak: 2. Dadaloğlu Aşıklar Bayramı Geliyor!
5219 kez okundu