SEYHAN BELEDİYESİ EMEKÇİLERİNİN PROMOSYON SEVİNCİ
Seyhan Belediyesi emekçilerinin heyecanla beklediği banka promosyonu ihalesi sonuçlandı. Seyhan İmar A.Ş. bünyesindeki belediye çalışanlarının her birine 3 bin 500 TL promosyon bedeli tek seferde ödenecek. Her zaman emekten ve emekçiden yana olduklarını dile getiren Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay, “Emekçilerimize hayırlı uğurlu olsun. Güle güle harcasınlar” dedi.
Seyhan İmar A.Ş. bünyesindeki belediye çalışanlarının banka promosyonu ihalesi her işçi için 3 bin 425 TL ile sonuçlanırken, Başkan Akay’ın çabalarıyla bu rakam 3 bin 500 TL’ye yükseltildi.

Seyhan İmar A.Ş.’de yetkili sendika olan DİSK/Genel İş Adana Şube Başkanı Hüseyin Yaşar Gündoğdu ve yönetim kurulu ile işyeri temsilcileri Başkan Akay’a teşekkür ziyaretinde bulundu.
Seyhan İmar A.Ş. yöneticilerinin de hazır bulunduğu ziyarette, sendika başkanı Gündoğdu, geçtiğimiz aylarda imzalanan toplu iş sözleşmesinde Başkan Akay’ın emekten ve emekçiden yana tavrı sonucunda, çalışanların önemli kazanımlar elde ettiğini anımsattı.
Gündoğdu, banka promosyonu ihalesinde de aynı duruşundan dolayı Başkan Akay’a belediye çalışanları adına teşekkür etti.

Seyhan Belediyesi’nin tüm çalışanlarıyla birlikte büyük bir aile olduğunun altını çizen Akay, her zaman emekten ve emekçiden yana olduklarını yineledi.
Akay, “Banka promosyonu ihalesinde de çalışanlarımızın en yüksek rakamı alabilmesini sağlamaya çalıştık. İhale en yüksek teklif olan işçi başına 3 bin 425 TL olarak sonuçlandı, girişimlerimizle bu rakam 3 bin 500 TL’ye yükseltildi. Seyhan İmar A.Ş. bünyesindeki çalışanlarımızın hepsine bu bedel tek seferde ödenecek. Özveriyle, Seyhan’a ve Seyhanlı hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmaya çalışan emekçilerimize hayırlı, uğurlu olsun. Güle güle harcasınlar” diye konuştu.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11941 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8977 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6336 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5360 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5227 kez okundu
[…] Seyhan Belediyesi Emekçilerinin Promosyon Sevinci […]
[…] belediye çalışanlarına aşılarını olmaları çağrısında bulunan Başkan Akay, “Salgından bir an önce sona erebilmesi ve normal yaşam koşullarına dönebilmemizin belki de […]
[…] ziyarette bulunduk. Tedavileri süren hastalarımıza geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Rabbim tüm hastalarımıza ‘Şafi’ ismiyle şifa versin” […]