VALİ ELBAN’DAN CEYHAN BELEDİYE BAŞKANI ERDEM’E ZİYARET
Vali Süleyman Elban, Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem’e makam ziyaretinde bulundu.
Gerçekleştirdiği ziyarette Belediye Başkanı Hülya Erdem’le bir müddet görüşen Vali Elban, Başkan Erdem’den ilçede yapılan çalışmalar, ilçenin genel durumu ve planlanan projeler hakkında bilgi aldı.
Ceyhan Kaymakamı Dr. Bayram Yılmaz, İl Emniyet Müdürü Doğan İnci ile İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Taşkın Keleş’in de hazır bulunduğu ziyarette gerçekleştirilen sohbetin ardından bir değerlendirmede bulunan Vali Elban “Ceyhan ilçemiz; Adana’mızın tarımına, sanayisine, ekonomisine katkısı bir hayli fazla olan ilçelerimizden biri.
Adana’mızı tüm ilçeleriyle birlikte geleceğe taşımak ve daha da kalkındırmak adına Valilik olarak yerel yönetimlerle daima iş birliği içerisinde çalışacağız.” dedi.
Vali Elban’a ziyareti sırasında TFF 3.ligde oynayan Ceyhanspor’un Vali Elban’ın ismine özel hazırlanan forması takdim edildi.
1
Bamya ve Bamya Tohumunun Şaşırtıcı Faydaları
6788 kez okundu
2
CHP’li Orhan Sümer: Bu Maaş Emekçi Katliamıdır!
6301 kez okundu
3
Limon Otu: Faydaları Nelerdir, Nasıl Kullanılır?
5868 kez okundu
4
Adana’da Yer Yerinden Oynayacak: 2. Dadaloğlu Aşıklar Bayramı Geliyor!
5149 kez okundu
5
Türkiye genelinde yankı bulmasını dilediğim bir hizmettir.
4867 kez okundu