ADANA/Yüreğir ilçesi, Yüreğir otogar karşısı AKINCILAR PTT’sinde bir görevli memurun vatandaşlık parası yatırmaya gittiğinde tek ihbarname ile okumuşluğu olmayan vatandaşa aynı meblada başkasının adına dekontu verip,o kişinin su parası verip yatırmadığı tek dekontla giden vatandaşın 52,00TL su parasını alıp iki ödeme başkasının adına yatırmış,
Akıncılar PTT’ye gidip sorulduğunda memurun iznine ayrılmış deyip o memurun adını soyadının verilediği,konunun müdürlere müdürler intikal edilemesi ayrıca şuanki memur arkadşını olayını örtbas etmesi konuyu başka yöne çevirmesi işlediğini bildi halde konunun incelenip bu konunun bir devlet memuru olarak konuyu gizlemesi yakışırmı????!!!
Tüm vatandaşların PTT şubelerinde ASKİ ,Ektirik yatırımlarında PTT den alınandekontları lütfen kontrol ediniz.
BU HALK DEVLETİN MEMURUNA GÜVENMEYİPTE KİMLERE GÜVENSİN;!!!!!!!

HABER MEHMET TAŞKIRAN
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11963 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8994 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6370 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5384 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5237 kez okundu