Vali Mahmut Demirtaş, yapım çalışmaları devam eden 250 yataklı Ceyhan Devlet Hastanesini yerinde inceledi.
Hastanede yapılan çalışmalarda gelinen aşama hakkında yetkililerden bilgiler alan Vali Demirtaş, inceleme ziyareti sırasında yaptığı açıklamada Adana’nın her bir noktasını en kaliteli, etkin ve ulaşılabilir sağlık hizmetleriyle buluşturma hususunda çalışmaların devam ettirileceğini dile getirdi.
“Önce insan” şiarıyla devletimizin sağlık sektöründe son yıllarda önemli atılımlar gerçekleştirdiğini ifade eden Vali Demirtaş; 92 ayakta tedavi polikliniği, 7 ameliyathanesi, 14 hemodiyaliz cihazı, genel acil servisi, 26 erişkin ve 14 yeni doğan yoğun bakım yatağı ile Ceyhan Devlet Hastanesinin kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmete sunulması için herkesin azami gayreti göstermesi gerektiğini vurguladı.
Vali Demirtaş’ın inceleme gezisine Ceyhan Kaymakamı Dr. Bayram Yılmaz da eşlik etti.
1
Yıldırım; “Yeşil vatanımıza sahip çıkıyoruz”
11940 kez okundu
2
“Günebakan Olmayı Bırakın, Adana’nın Bakanı Olun!”
8976 kez okundu
3
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
6334 kez okundu
4
Veteriner Hekimlerden Bakanlığa ‘KAREKOD’ ÇAĞRISI: “Biz Ceza DEĞİL, Gerçek Denetim İstiyoruz!”
5358 kez okundu
5
Çukurova Belediyesi Hayvan Barınağı’nda 5 Kadın Çalışan Patili Dostların Umudu Oldu
5226 kez okundu