ANADOLU SPOR GAZETECİLERİ DERNEĞİ ADANA ŞUBESİNDEN VALİ ELBAN’A ZİYARET
Anadolu Spor Gazetecileri Derneği Adana Şube Başkanı Mustafa Boz ve beraberindeki heyet, Vali Süleyman Elban’a nezaket ziyaretinde bulundu.
Ziyaretten memnuniyet duyduğunu ifade eden Vali Elban, Anadolu Spor Gazetecileri Derneğinin Adana’da gerçekleştirdiği faaliyetler hakkında bilgiler aldı ve Derneğin tüm üyelerine çalışmalarında başarılar dilediğini ifade etti.
Anadolu Spor Gazetecileri Derneği Adana Şube Başkanı Mustafa Boz ise kabulünden dolayı Vali Elban’a teşekkür etti.
1
ANKARA’DA NEFES KESEN REHİNE KRİZİ: 3 YAŞINDAKİ ÇOCUK KURTARILDI
1937 kez okundu
2
Buca’daki Orman Yangınına Karabağlar Belediyesi’nden Destek
1164 kez okundu
3
KARABAĞLAR’DA AFET SEFERBERLİĞİ
1118 kez okundu
4
MANİSA’ DA SAĞLIKTA BÜYÜK SKANDAL
409 kez okundu
5
Döviz kur artışı vatandaşı sokaga döktü
369 kez okundu